هشدار جدی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نسبت به مسمومیت با الکل



ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به مراجعه چند مورد مسمومیت با الکل به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان، نسبت به عواقب مصرف این مواد مسموم هشدار داد.

دکتر علی اسماعیلی ندیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از روز گذشته چند نفر با علائم مسمومیت به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان مراجعه کرده اند و در بررسی ها مشخص شد که مسمومیت با الکل مطرح است. وی تاکید کرد: هشدار جدی می دهیم که همشهریان از مصرف هر گونه مشروبات الکلی جدا خودداری کرده و در صورت بروز علائم مسمومیت سریعا به مراکز درمانی مراجعه نمایند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان میدهد که این افراد با مصرف ماده الکلی الوده به متانول مسموم شده اند. انتهای پیام
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “هشدار جدی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نسبت به مسمومیت با الکل”? I’m here to guide you.