اسبقیان: پیگیر سالن اختصاصی کاراته هستم
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید شروین اسبقیان، در مراسم تجلیل از ملی پوشان و اعضای کادر فنی تیم اعزامی به پیکارهای جام جهانی اسپانیا گفت: خوشحالم در خدمت بچه های کاراته در این شب ارزشمند هستم ولادت امیرالمؤمنین (ع) هستم.
وی افزود: با پیگیری های سرپرست فدراسیون برای حضور در این مراسم علاقه مند بودم در محیط فدراسیون، بچه های کاراته را ببینم.
اسبقیان با اشاره به اینکه کاراته رشته سنگینی است و ورزشکاران کار سخت و طاقت فرسایی دارند، گفت: ورزش قهرمانی ریاضت کشیدن است. من از جنس ورزش هستم. تمام دغدغه های ورزشکاران را درک می کنم. در کنار شما خواهم بود و برای برطرف شدن مشکلات تا جایی که بتوانم کمک می کنم و بی تفاوت نخواهم بود.
وی ادامه داد: شما به فکر اهتزاز پرچم و سرود ملی در میادین بین المللی باشید؛ این افتخارآفرینی ها باید استمرار داشته باشد.
وی افزود: با پیگیری های سرپرست فدراسیون برای حضور در این مراسم علاقه مند بودم در محیط فدراسیون، بچه های کاراته را ببینم.
اسبقیان با اشاره به اینکه کاراته رشته سنگینی است و ورزشکاران کار سخت و طاقت فرسایی دارند، گفت: ورزش قهرمانی ریاضت کشیدن است. من از جنس ورزش هستم. تمام دغدغه های ورزشکاران را درک می کنم. در کنار شما خواهم بود و برای برطرف شدن مشکلات تا جایی که بتوانم کمک می کنم و بی تفاوت نخواهم بود.
وی ادامه داد: شما به فکر اهتزاز پرچم و سرود ملی در میادین بین المللی باشید؛ این افتخارآفرینی ها باید استمرار داشته باشد.
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “اسبقیان: پیگیر سالن اختصاصی کاراته هستم”? I’m here to guide you.