۲۱۰۰ دانش آموز همدانی در جشنواره «شهروند خوب و خلاق» شرکت کردند



به گزارش خبرنگار مهر، سعید خوشبخت صبح یکشنبه در اختتامیه جشنواره دانش آموزی «شهروند خوب و خلاق» با ابراز خرسندی از مشارکت دانش آموزان و مسئولان مدارس در اجرای برنامه های آموزش شهروندی توجه و حساس بودن به امور شهر را از الزامات پرورشی برای دانش آموزان قلمداد کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: هر شهروند باید با دقت و توجه به مسائل شهری در راستای بهبود آنها مشارکت کند.

خوشبخت گفت: این جشنواره بهمن ماه سال گذشته با مشارکت پژوهش سرای پروفسور حسابی و به مناسبت دهه فجر در مدارس شهر همدان و بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.

وی افزود: جشنواره دانش آموزی «شهروند خوب و خلاق» در مقطع ابتدایی و متوسطه اول شامل مسابقه نقاشی با موضوع شهری که من دوست دارم و در مقطع متوسطه دوم شامل مسابقه انشا نویسی با موضوع ایده پردازی خلاقانه و من به عنوان یک شهروند جوان چگونه می توانم به بهتر شدن شهرم کمک نمایم؛ برگزار شد.

خوشبخت با بیان اینکه بیش از ۲۱۰۰ دانش آموز در این جشنواره شرکت کردند، عنوان کرد: آثار طی ۲ ماه مورد ارزیابی داوران و کارشناسان قرار گرفت و نفرات اول تا سوم در هر پایه تحصیلی در رشته های نقاشی و انشا نویسی در اختتامیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه از ایده های نو دانش آموزان در موضوعات شهری استفاده خواهد شد، گفت: امیدوارم حضور دانش آموزان در برنامه های فرهنگی، هنری به خصوص آموزش شهروندی تداوم داشته باشد.

AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “۲۱۰۰ دانش آموز همدانی در جشنواره «شهروند خوب و خلاق» شرکت کردند”? I’m here to guide you.