ادعای حمله پهپادی به دو نیروگاه تولید برق کویت
به گزارش مشرق، وزارت برق کویت مدعی شد: دو نیروگاه تولید برق و آب شیرین کن این کشور هدف حمله پهپادی ایران قرار گرفتند.
بر اساس اعلام وزارت برق کویت، این حمله خسارات مادی قابل توجهی به بار آورد و دو واحد تولید برق را از مدار خارج کرد اما تلفات جانی به همراه نداشته است.
پیش از این شرکت نفت کویت از حمله پهپادی به مجتمع بخش نفتی الشویخ و وقوع آتش سوزی در آن خبر داده بود.
بر اساس اعلام وزارت برق کویت، این حمله خسارات مادی قابل توجهی به بار آورد و دو واحد تولید برق را از مدار خارج کرد اما تلفات جانی به همراه نداشته است.
پیش از این شرکت نفت کویت از حمله پهپادی به مجتمع بخش نفتی الشویخ و وقوع آتش سوزی در آن خبر داده بود.
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “ادعای حمله پهپادی به دو نیروگاه تولید برق کویت”? I’m here to guide you.