قرارگاه شفای ندسا سلامت سربازان و افسران را در اولویت خود قرار داده است+ فیلم



ناوسالار دوم پاسدار علی شیرنورد شیرازی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: از زمان ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا و فرمانده کل سپاه مبنی بر راه اندازی قرارگاه شفا در اسفند ماه سال گذشته این قرارگاه در هرمزگان راه اندازی و اقدامات خوبی انجام شد.

وی افزود: از زمان شروع شیوع ویروس کرونا اقداماتی در سطح منطقه و رده ها از جمله غربالگری و تب سنجی سربازان و نیروهای رسمی انجام می شود و روانشناس نیز مستمر در بحث کاهش استرس ناشی از کرونا با سربازان گفت وگو می کند.

مدیر واحد بهداشت، امداد و درمان منطقه یکم ندسا گفت: در نوروز ۹۹ دو شیفت خدمت داشتیم و هنگام تعویض شیفت براساس دستورالعمل ابلاغی افسران و سربازان و نیروهای رسمی در بدو ورود پس از غربالگری؛ سربازان و افسران به مدت ۷ روز و نیروهای رسمی ۴ روز قرنطینه می شدند.

وی تصریح کرد: همچنین افرادی که به مناطق قرمز می رفتند اول تایید سلامت بهداری را دریافت و سپس به محل زندگی می رفتند و در بازگشت نیز پس از غربالگری ۴ روز قرنطینه می شدند.

شیرنورد شیرازی گفت: همچنین بر روند توزیع مواد غذایی نیز نظارت می شد و آسایشگاه سربازان و اماکن پر تردد به صورت مستمر ضدعفونی می شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه ۸ گانه ستاد به صورت ویدئو کنفرانس به جهت حفظ سلامت افراد، افزود: نیروهای بهداری از ۲۸ اسفند به حالت آماده باش بودند و به صورت ۲۴ ساعته خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می کردند.

مدیر واحد بهداشت، امداد و درمان منطقه یکم ندسا گفت: همچنین با دستور فرماندهی نیروی دریایی سپاه بسته های سلامتی و بهداشتی آماده و در اختیار خانواده کادر نیروی دریایی قرار گرفت.

در ادامه مصاحبه خبرگزاری تسنیم با مدیر واحد بهداشت، امداد و درمان منطقه یکم ندسا را مشاهده خواهید کرد:

انتهای پیام/۸۶۴/ز
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “قرارگاه شفای ندسا سلامت سربازان و افسران را در اولویت خود قرار داده است+ فیلم”? I’m here to guide you.