ایستگاه متروی « مدافعان سلامت» فردا افتتاح می شود



روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ماه۱۴۰۰ ایستگاه شهرک آزمایش در خط ۶ و ایستگاه مدافعان سلامت در خط ۷ متروبا حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح خواهد شد ؛ به این ترتیب تعداد ایستگاههای فعال شبکه خطوط مترو تهران به ۱۴۱ ایستگاه خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، به دنبال پیشنهاد جامعه پزشکی و شهرداری تهران و نیز تائید شورای اسلامی شهر تهران ، ایستگاه متروی باقرخان در خط ۷ به پاس زحمات کادر بهداشت و درمان در دوران شیوع بیماری کرونا به ایستگاه « مدافعان سلامت » تغییر نام داد.



به همین مناسبت گالری ورودی ایستگاه مذکور نیز به تابلوئی مفهومی از نقش جامعه پزشکی در کنترل و مهار این بیماری مزین شد. این تابلو توسط جمعی از هنرمندان جوان و خوش ذوق کشور طراحی و در کوتاهترین زمان ممکن ، اجرا و نصب گردید.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، در گالری ورودی ایستگاه مدافعان سلامت ، تصاویری از برخی شهدای جامعه پزشکی که در راه مبارزه با بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند نیز نقش بسته است.

انتهای پیام
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “ایستگاه متروی « مدافعان سلامت» فردا افتتاح می شود”? I’m here to guide you.