اجتماع چهل و نهم «نحن منتقمون» در کرمانشاه برگزار میشود
به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، اجتماع بزرگ مردمی با عنوان «نحن منتقمون» در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.
این مراسم در قالب هفته هشتم و موج چهل ونهم از این اجتماعات مردمی برنامه ریزی شده و با حضور اقشار مختلف مردم، به ویژه جوانان و دانش آموزان برگزار می شود.
بر اساس اعلام برگزارکنندگان، از دختران دانش آموز خواسته شده است با پوشش مدرسه و همراه داشتن کوله پشتی در این مراسم حضور یابند.
همچنین در حاشیه این برنامه، به شرکت کنندگانی که نام آن ها فاطمه یا معصومه باشد، به قید قرعه تبرکات رضوی اهدا خواهد شد.
این مراسم امشب شنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۲۱ برگزار می شود و مسیر آن از بلوار طاقبستان، مقابل بیمارستان حضرت معصومه(س) به سمت حسینیه حضرت معصومه(س) در نبش فرهنگیان فاز دو تعیین شده است.
برگزارکنندگان اعلام کرده اند این اجتماع با هدف نمایش همبستگی مردمی و تأکید بر پایبندی به آرمان های ملی و دینی برگزار می شود.
این مراسم در قالب هفته هشتم و موج چهل ونهم از این اجتماعات مردمی برنامه ریزی شده و با حضور اقشار مختلف مردم، به ویژه جوانان و دانش آموزان برگزار می شود.
بر اساس اعلام برگزارکنندگان، از دختران دانش آموز خواسته شده است با پوشش مدرسه و همراه داشتن کوله پشتی در این مراسم حضور یابند.
همچنین در حاشیه این برنامه، به شرکت کنندگانی که نام آن ها فاطمه یا معصومه باشد، به قید قرعه تبرکات رضوی اهدا خواهد شد.
این مراسم امشب شنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۲۱ برگزار می شود و مسیر آن از بلوار طاقبستان، مقابل بیمارستان حضرت معصومه(س) به سمت حسینیه حضرت معصومه(س) در نبش فرهنگیان فاز دو تعیین شده است.
برگزارکنندگان اعلام کرده اند این اجتماع با هدف نمایش همبستگی مردمی و تأکید بر پایبندی به آرمان های ملی و دینی برگزار می شود.
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “اجتماع چهل و نهم «نحن منتقمون» در کرمانشاه برگزار می شود”? I’m here to guide you.