محمود واعظی به قرنطینه خانگی رفت



به گزارش مشرق، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور طی توییتی نوشت: با مثبت شدن نتیجه تست کرونای دخترم، من و همسرم نیز تست دادیم که نتیجه تست ایشان مثبت و تست من منفی بود و با وجود اینکه هیچگونه علائمی تاکنون نداشته ام، تصمیم گرفتم تا تکرار تست در هفته آینده و روشن شدن نتیجه آن، در قرنطینه خانگی بمانم.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “محمود واعظی به قرنطینه خانگی رفت”? I’m here to guide you.