افتتاح گازرسانی به ۵ روستای دالاهو



به گزارش خبرنگار مهر، آیین افتتاح گازرسانی به ۵ روستای شهرستان دالاهو صبح امروز پنجشنبه با حضور سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

این طرح با اعتبار ۳ میلیارد تومان و به طول ۳۲ کیلومتر اجرا شده است.

در طرح گازرسانی به ۵ روستای دالاهو ۲۰۰ علمک گاز کار شده است و ۳۷۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “افتتاح گازرسانی به ۵ روستای دالاهو”? I’m here to guide you.