شکست خنت در شب نیمکت نشینی میلاد محمدی / پیروزی راحت هوفنهایم مقابل ستاره سرخ
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ اروپا، تیم فوتبال خنت از گروه L میهمان اسلوان جمهوری چک بود و با یک گل شکست خورد.
میلاد محمدی بازیکن ایرانی خنت در این بازی نیمکت نشین بود.
در دیگر مسابقه این گروه، هوفنهایم به راحتی در خانه با نتیجه ۲ بر صفر، ستاره سرخ بلگراد را شکست داد.
بومگارتنر و دابور برای هوفنهایم در این مسابقه گلزنی کردند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
میلاد محمدی بازیکن ایرانی خنت در این بازی نیمکت نشین بود.
در دیگر مسابقه این گروه، هوفنهایم به راحتی در خانه با نتیجه ۲ بر صفر، ستاره سرخ بلگراد را شکست داد.
بومگارتنر و دابور برای هوفنهایم در این مسابقه گلزنی کردند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “شکست خنت در شب نیمکت نشینی میلاد محمدی#@! پیروزی راحت هوفنهایم مقابل ستاره سرخ”? I’m here to guide you.