دولت روحانی رکوردار رشد منفی اقتصادی در دولت های بعد از انقلاب شد
به گزارش مشرق، نود اقتصادی در صفحه توئیترش نوشت: دولت روحانی رکوردار رشد منفی اقتصادی در میان دولت های بعد از انقلاب شد.
طبق گزارش صندوق بین المللی پول دولت روحانی با ۴ بار رشد منفی اقتصادی در طول هشت سال، رکوردار رشدهای منفی اقتصادی در میان دولتهای بعد از انقلاب شد.
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
طبق گزارش صندوق بین المللی پول دولت روحانی با ۴ بار رشد منفی اقتصادی در طول هشت سال، رکوردار رشدهای منفی اقتصادی در میان دولتهای بعد از انقلاب شد.
*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “دولت روحانی رکوردار رشد منفی اقتصادی در دولت های بعد از انقلاب شد”? I’m here to guide you.