دولت روحانی رکوردار رشد منفی اقتصادی در دولت های بعد از انقلاب شد



به گزارش مشرق، نود اقتصادی در صفحه توئیترش نوشت: دولت روحانی رکوردار رشد منفی اقتصادی در میان دولت های بعد از انقلاب شد.

طبق گزارش صندوق بین المللی پول دولت روحانی با ۴ بار رشد منفی اقتصادی در طول هشت سال، رکوردار رشدهای منفی اقتصادی در میان دولتهای بعد از انقلاب شد.

*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “دولت روحانی رکوردار رشد منفی اقتصادی در دولت های بعد از انقلاب شد”? I’m here to guide you.