۲ انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی لرستان



به گزارش خبرگزاری مهر، طی احکامی جداگانه از طرف «بهرام دلفان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، «جواد قاسمیان» به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو و «مهران امیری زاده» به عنوان سرپرست دانشکده داروسازی این دانشگاه منصوب شدند.

«جواد قاسمیان»، عضو هیئت علمی و استادیار «فارماکوگنوزی» است که پیش از این ریاست دانشکده داروسازی را بر عهده داشت.

«مهران امیری زاده» نیز، عضو هیئت علمی و استادیار داروسازی بالینی گروه «فارماکوتراپی» از دانشکده داروسازی است.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “۲ انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی لرستان”? I’m here to guide you.