جایزه «داستان کوتاه جنوب» فراخوان داد



ابراهیم حسن بیگی دبیر علمی و اجرایی جایزه داستان کوتاه جنوب در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: همان طور که پیش تر هم اعلام شده بود، هدف سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری این رقابت داستانی، کمک به احیای داستان جنوب از طریق کشف استعدادهای جوان است.

وی افزود: در اولین دوره این جایزه در سال ۹۹ بیش از ۴۰۰ اثر در دو بخش ملی و منطقه ای به دبیرخانه راه یافت که ۱۲ اثر برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند. این آثار در کتابی به نام «کلبه هور» منتشر شد. در این دوره نیز مانند دوره نخست، در دو بخش ملی و منطقه ای پذیرای آثار خواهیم بود.

به گفته وی، منظور از بخش منطقه ای ساکنان استان های حاشیه خلیج فارس، استان های هرمزگان، خوزستان، بوشهر و جنوب سیستان و بلوچستان هستند.

حسن بیگی اضافه کرد: دبیرخانه این جایزه آثاری را در چرخه داوری و انتخاب قرار می دهد که موضوع آنها جنوب و دو محور مشخص شده در فراخوان باشد. مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مرداد سال ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “جایزه «داستان کوتاه جنوب» فراخوان داد”? I’m here to guide you.