تمام مدارس خراسان جنوبی به شبکه اینترنت ملی رایگان متصل می شوند



غلامعلی رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع کرونا بیان کرد: گسترش این ویروس ضرورت استفاده دانش آموزان از شبکه شاد و بستر فضای مجازی را بیشتر می کند.

وی از ایجاد شبکه های اینترنت رایگان در مدارس استان خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان به شبکه اینترنت ملی رایگان متصل شده اند.

رضایی با اشاره به وجود بیش از هزار و ۷۰۰ مدرسه در خراسان جنوبی بیان کرد: تمام مدارس استان تا اول مهر ماه سال جاری به شبکه اینترنت ملی به صورت رایگان متصل می شوند.

رئیس اداره فنی و حرفه ای اداره آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: امید است بتوانیم با اجرای این طرح خدمت شایسته ای به دانش آموزان به ویژه مناطق محروم ارائه کنیم.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “تمام مدارس خراسان جنوبی به شبکه اینترنت ملی رایگان متصل می شوند”? I’m here to guide you.