ادارات خراسانشمالی یک درصد اعتبارات ورزش را پرداخت کنند
غلامحسین شاکری کوشکی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بودجه ای که اداره ورزش و جوانان در اختیار هیأت های ورزشی قرار می دهد بسیار ناچیز است و آن ها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم نمی کنند.
وی افزود: این در حالی است که بر اساس ماده ۵۳ قانون همه دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی باید نسبت به توسعه ورزش در استان احساس مسؤولیت کنند و یک درصد اعتبارات جاری خود را به ورزش اختصاص دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: این یک درصد شاید برای دستگاه ها رقم ناچیزی است اما می تواند نقش مؤثری در توسعه رشته های ورزشی داشته باشد.
شاکری کوشکی تصریح کرد: حدود ۴۰ درصدی از اعتبار پرداختی یک درصد نیز برای ورزش کارکنان همان اداره هزینه می شود.
وی یادآور شد: با وجود کمبود اعتبار به برخی از هیأت های ورزشی استان در سالجاری کمک شده است تا مشکلی در اعزام ورزشکاران به مسابقات نداشته و در لیگ های کشوری حضور داشته باشند.
وی افزود: این در حالی است که بر اساس ماده ۵۳ قانون همه دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی باید نسبت به توسعه ورزش در استان احساس مسؤولیت کنند و یک درصد اعتبارات جاری خود را به ورزش اختصاص دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: این یک درصد شاید برای دستگاه ها رقم ناچیزی است اما می تواند نقش مؤثری در توسعه رشته های ورزشی داشته باشد.
شاکری کوشکی تصریح کرد: حدود ۴۰ درصدی از اعتبار پرداختی یک درصد نیز برای ورزش کارکنان همان اداره هزینه می شود.
وی یادآور شد: با وجود کمبود اعتبار به برخی از هیأت های ورزشی استان در سالجاری کمک شده است تا مشکلی در اعزام ورزشکاران به مسابقات نداشته و در لیگ های کشوری حضور داشته باشند.
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “ادارات خراسانشمالی یک درصد اعتبارات ورزش را پرداخت کنند”? I’m here to guide you.