موکب حضرت احمد بن موسی(ع) در مشهد مقدس برپا شد
به گزارش خبرگزاری مهر، شاهرخ صبوری گفت: این موکب از شنبه دوم مهرماه تا سه شنبه پنجم این ماه در خدمت زوار امام رئوف در مشهد مقدس خواهد بود.
وی ادامه داد: امسال برای خدمت به زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس همزمان با دهه آخر صفر، از سوی استاندار فارس و معاون گردشگری و زیارتی استانداری، تدابیری اندیشیده شد تا موکبی از استان فارس در مشهد مستقر شود.
مسئول موکب سومین حرم اهل بیت (ع) در مشهد مقدس ادامه داد: نیروهای مردمی، هیئات مذهبی، بخش های فرهنگی فارس و شهرداری شیراز نیز در این راه کمک کردند تا امسال این موکب برای خدمت رسانی به زوار فراهم شود.
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر استان فارس، افزود: به جهت تسریع در خدمت رسانی و یکپارچگی موکب های فارس، با هماهنگی مسئولین و ستاد بحران استان موفق شدیم در محل اصلی ستاد مرکزی در بلوار امام رضا، موکب سومین حرم را مستقر کرده و در غرفه های مسیر عبور زوار به ارائه خدمات بپردازیم.
صبوری، با بیان اینکه غرفه های استان فارس به نام امام زادگان فارس و شیراز از جمله حضرت شاهچراغ، علی بن حمزه، سید میر محمد، سید علاء الدین حسین و دیگر امام زادگان واجب التعظیم مزین شده است، گفت: این نام گذاری به معرفی امام زادگان فارس در کنار آداب و رسوم و فرهنگ فارس به مردم سراسر کشور منجر خواهد شد.
وی با اشاره به اعزام ۱۰۰ خادم زن و مرد برای خدمت در این موکب ها اظهار کرد: این خدام روز جمعه با سه دستگاه اتوبوس راهی مشهد مقدس شدند، ضمن اینکه اقلام و امکانات مورد نیاز موکب ها نیز از روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه با ۶ دستگاه تریلر ارسال شده است.
صبوری افزود: خدمت رسانی این موکب از شنبه آغاز خواهد شد تا سه شنبه همزمان با شهادت امام رئوف (ع) ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: امسال برای خدمت به زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس همزمان با دهه آخر صفر، از سوی استاندار فارس و معاون گردشگری و زیارتی استانداری، تدابیری اندیشیده شد تا موکبی از استان فارس در مشهد مستقر شود.
مسئول موکب سومین حرم اهل بیت (ع) در مشهد مقدس ادامه داد: نیروهای مردمی، هیئات مذهبی، بخش های فرهنگی فارس و شهرداری شیراز نیز در این راه کمک کردند تا امسال این موکب برای خدمت رسانی به زوار فراهم شود.
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر استان فارس، افزود: به جهت تسریع در خدمت رسانی و یکپارچگی موکب های فارس، با هماهنگی مسئولین و ستاد بحران استان موفق شدیم در محل اصلی ستاد مرکزی در بلوار امام رضا، موکب سومین حرم را مستقر کرده و در غرفه های مسیر عبور زوار به ارائه خدمات بپردازیم.
صبوری، با بیان اینکه غرفه های استان فارس به نام امام زادگان فارس و شیراز از جمله حضرت شاهچراغ، علی بن حمزه، سید میر محمد، سید علاء الدین حسین و دیگر امام زادگان واجب التعظیم مزین شده است، گفت: این نام گذاری به معرفی امام زادگان فارس در کنار آداب و رسوم و فرهنگ فارس به مردم سراسر کشور منجر خواهد شد.
وی با اشاره به اعزام ۱۰۰ خادم زن و مرد برای خدمت در این موکب ها اظهار کرد: این خدام روز جمعه با سه دستگاه اتوبوس راهی مشهد مقدس شدند، ضمن اینکه اقلام و امکانات مورد نیاز موکب ها نیز از روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه با ۶ دستگاه تریلر ارسال شده است.
صبوری افزود: خدمت رسانی این موکب از شنبه آغاز خواهد شد تا سه شنبه همزمان با شهادت امام رئوف (ع) ادامه خواهد یافت.
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “موکب حضرت احمد بن موسی(ع) در مشهد مقدس برپا شد”? I’m here to guide you.