وقتی نماینده چابهار با تعارف کردن آب غیرقابل آشامیدن وزیر نیرو را به چالش کشید + فیلم
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، معین الدین سعیدی، نماینده سیستان و بلوچستان با نوشیدن آب منطقه هوتک و تعارف کردن آن به سایر مقامات کشور، از آنها برای رفع مشکلات آب در این استان درخواست کمک کرد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “وقتی نماینده چابهار با تعارف کردن آب غیرقابل آشامیدن وزیر نیرو را به چالش کشید + فیلم”? I’m here to guide you.