۲ دریابان توسط قاچاقچیان به شهادت رسیدند



به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار قاسم رضایی با اعلام خبر شهادت دو دریابان در منطقه میناب درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا در دریای جنوب (منطقه میناب)، طی چند روز گذشته مأموران دریابانی هرمزگان با اشراف اطلاعاتی و تحت کنترل قرار دادن منطقه از وجود مقادیر قابل توجهی موادمخدر، سوخت، احشام و سایر اقلام مطلع شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: پس از تحت کنترل قرار گرفتن منطقه، دریابانان امروز برای توقیف شناور به منطقه میناب اعزام شده و به محض مشاهده قاچاقچیان فرمان ایست صادر کردند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان با مشاهده مأموران با آنها درگیر شده که در این درگیری دو نفر از دریادلان پایگاه دریابانی میناب به نامهای «استوار یکم سجاد افراسیابی» و «گروهبان یکم حسن کریمی» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “۲ دریابان توسط قاچاقچیان به شهادت رسیدند”? I’m here to guide you.