کشف شیشه از بیمار بستری در سمنان؛ متهم روانه زندان شد
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۳ گلستان با اشراف اطلاعاتی متوجه نگهداری مواد مخدر از نوع شیشه توسط بیماری در بیمارستان سمنان شدند.
وی با اشاره به اینکه بیمار فردی سابقه دار و معتاد به مواد مخدر است، افزود: این فرد در یکی از بیمارستان های سمنان بستری و مواد مخدر را نگهداری کرده بود.
فرمانده انتظامی سمنان با اشاره به انجام هماهنگی های قضایی برای بازرسی محل، اظهار داشت: از متهم مقادیری مواد مخدر شیشه کشف و ضبط شده است.
عرب در ادامه اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده و دستور قضایی روانه شده است.
وی افزود: از شهروندان درخواست داریم تا موارد مشکوک را اطلاع دهند تا موضوع رسیدگی شود.
وی با اشاره به اینکه بیمار فردی سابقه دار و معتاد به مواد مخدر است، افزود: این فرد در یکی از بیمارستان های سمنان بستری و مواد مخدر را نگهداری کرده بود.
فرمانده انتظامی سمنان با اشاره به انجام هماهنگی های قضایی برای بازرسی محل، اظهار داشت: از متهم مقادیری مواد مخدر شیشه کشف و ضبط شده است.
عرب در ادامه اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده و دستور قضایی روانه شده است.
وی افزود: از شهروندان درخواست داریم تا موارد مشکوک را اطلاع دهند تا موضوع رسیدگی شود.
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “کشف شیشه از بیمار بستری در سمنان؛ متهم روانه زندان شد”? I’m here to guide you.