برگزاری مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون در بجنورد
به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون باشگاه های کشور در بجنورد برگزار شد.
این مسابقات به مدت ۲ روز پیگیری شد.
برات وثوقی، رئیس هیأت بدمنیتون خراسان شمالی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: آخرین مرحله لیگ دسته یک آقایان با حضور ۳ تیم در بجنورد برگزار شد و تیم ها برای کسب رتبه پنجم تا هشتم از لیگ ۱۲ تیمی رقابت کردند.
وی افزود: خراسان شمالی به رتبه پنجم این رقابت ها دست یافت.
وثوقی با اشاره به میزبانی خراسان شمالی، گفت: این میزبانی برای بازیکنان، داوران و علاقه مندان این رشته در رده های سنی پایین تر بسیار مفید بود.
وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی ۴ دوره در این رقابت ها حاضر بوده است، گفت: سال های قبل با بازیکنان غیر بومی رتبه سوم را نیز کسب کرده بودیم.
این مسابقات به مدت ۲ روز پیگیری شد.
برات وثوقی، رئیس هیأت بدمنیتون خراسان شمالی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: آخرین مرحله لیگ دسته یک آقایان با حضور ۳ تیم در بجنورد برگزار شد و تیم ها برای کسب رتبه پنجم تا هشتم از لیگ ۱۲ تیمی رقابت کردند.
وی افزود: خراسان شمالی به رتبه پنجم این رقابت ها دست یافت.
وثوقی با اشاره به میزبانی خراسان شمالی، گفت: این میزبانی برای بازیکنان، داوران و علاقه مندان این رشته در رده های سنی پایین تر بسیار مفید بود.
وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی ۴ دوره در این رقابت ها حاضر بوده است، گفت: سال های قبل با بازیکنان غیر بومی رتبه سوم را نیز کسب کرده بودیم.
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “برگزاری مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون در بجنورد”? I’m here to guide you.