ساعت کاری در استان بوشهر کاهش یافت
اصغر جعفری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: افزایش دمای هوا باعث افزایش مصرف برق می شود و با توجه به استقرار گرما و شرجی در استان بوشهر مصرف برق افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: بر همین اساس و بنا به تدبیر ستاد مدیریت بحران استان بوشهر، ساعت کاری ادارات استان بوشهر در روز شنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ خواهد بود تا شاهد کاهش مصرف برق در استان باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با بیان اینکه واحدهای ستادی بانک های استان شامل این مصوبه می شوند، افزود: ساعت کاری شعب بانک ها توسط کمیسیون هماهنگی بانک های استان تعیین می شود.
وی افزود: واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان، بخش های اجرایی و خدمات شهرداری ها و واحدهای عملیاتی دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۱۲ قانون گمرکی مشمول این کاهش ساعات کاری نمی شوند.
وی اضافه کرد: بر همین اساس و بنا به تدبیر ستاد مدیریت بحران استان بوشهر، ساعت کاری ادارات استان بوشهر در روز شنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ خواهد بود تا شاهد کاهش مصرف برق در استان باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با بیان اینکه واحدهای ستادی بانک های استان شامل این مصوبه می شوند، افزود: ساعت کاری شعب بانک ها توسط کمیسیون هماهنگی بانک های استان تعیین می شود.
وی افزود: واحدهای عملیاتی دستگاه های خدمات رسان، بخش های اجرایی و خدمات شهرداری ها و واحدهای عملیاتی دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۱۲ قانون گمرکی مشمول این کاهش ساعات کاری نمی شوند.
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “ساعت کاری در استان بوشهر کاهش یافت”? I’m here to guide you.