آغاز عملیات اجرایی ورودی صباشهر۲۰ روز آینده / تقدیر از مدیریت شهری



به گزارش خبرنگار مهر، نورالله طاهری در چهارمین جلسه شورای اداری شهریار که با محوریت «صباشهر» و با حضور محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمد زرینه امام جمعه صباشهر و رؤسا و معاونان دستگاه های اجرای شهرستان شهریار در فرهنگسرای بصیرت صباشهر برگزار شد، اظهار داشت: برخی از پروژه های صباشهر سال ها بر زمین مانده بود که خوشبختانه مدیریت شهری جدید با همت و تلاش های خستگی ناپذیر و همراهی اعضای شورای اسلامی صباشهر، این پروژه ها را دنبال کرده اند.

وی افزود: هم اکنون کارهای خوبی در دستور کار شهرداری قرار دارد، که ان شاءالله با بهره برداری و افتتاح آنها بخشی از نیازهای شهر و شهروندان تأمین خواهد شد.

فرماندار شهریار طرح ورودی صباشهر را یکی از مهم ترین پروژه های این شهر عنوان کرد و ادامه داد: طرح ورودی صباشهر یکی از مصوبات جلسه دور قبل بود که با پی گیری های انجام شده و انتخاب پیمانکار و منابع تأمین مالی، تا ۲۰ روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

طاهری به موضع و طرح شورای اسلامی و شهرداری صباشهر در رابطه با توزیع مواد مخدر و معتادان متجاهر در این شهر نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه یکی از اقدامات و همکاری خوب شورای اسلامی و شهرداری صباشهر در رابطه با برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر با تشکیل کارگروهی در شرف انجام است و با اتمام طرح شاهد تحول چشمگیری نیز در این زمینه خواهیم بود.

وی به موضوع ارزش افزوده و تأثیر آن بر شهرستان شهریار نیز اشاره کرد و افزود: در تمامی نقاط شهریار، هر کجا که نشان از اجرای پروژه های عمرانی است، از منابع همین اعتبارات دمصرفشده است و با تمامی کمبودها تحول چشمگیری در زمینه های مختلف عمرانی در حال انجام است و امید است نماینده مردم در مجلس بحث ارزش افزوده را همچنان پی گیر بوده و با اختصاص آن بتوانیم کارها و پروژه های خود را به قوت پیش ببریم.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “آغاز عملیات اجرایی ورودی صباشهر۲۰ روز آینده#@!تقدیر از مدیریت شهری”? I’m here to guide you.