تمدید قرارداد حسینی و آذرباد با مس رفسنجان- اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم



به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه مس رفسنجان از تمدید یک ساله قراردادهای محسن آذرباد و سید مهدی حسینی با این باشگاه خبر داد.

این بازیکن که یک سال دیگر با مس قرارداد داشتند، مطابق قراردادهای جدید خود تا پایان فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در جمع نارنجی پوشان خواهند بود.

انتهای پیام/
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “تمدید قرارداد حسینی و آذرباد با مس رفسنجان- اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم”? I’m here to guide you.