۲۸ هزار نفر در بیمارستان دیر ویزیت شدند



به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صالحی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مرکز درمانی بالغ بر ۲۱ هزار و ۹۶۲ نفر ویزیت عمومی در بخش اورژانس بیمارستان صورت گرفته است.

رئیس بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر اضافه کرد: در بازه زمانی شش ماهه بالغ بر ۶ هزار و ۴۰۶ نفر مراجعه به متخصص صورت گرفته است.

دکتر صالحی اضافه کرد: در نیمه سال جاری با وجود پزشکان عمومی و متخصص در درمانگاه تخصصی این بیمارستان بالغ بر ۲۸ هزار و ۳۶۸ نفر ویزیت شده است.

رئیس بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر بابیان اینکه روزانه متخصصین در این بیمارستان حضور دارند گفت: هم اکنون در این بیمارستان متخصصین داخلی، اطفال، زنان، قلب و عروق و رادیولوژی حضور دارند و به همشهریان ارائه خدمات می کنند.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “۲۸ هزار نفر در بیمارستان دیر ویزیت شدند”? I’m here to guide you.