موفقیت کودکان ایرانی در جشنواره نقاشی ژاپن



پنج عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از یازدهمین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست «کائو» کشور ژاپن در سال ۲۰۲۰ جایزه گرفتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این دوره از مسابقه ی نقاشی «کائو» با موضوع «با هم، ما دوست محیط زیست هستیم» برگزار شد.

بر اساس این خبر «فاطمه خسروپناه» ۱۵ ساله و «عرفان غلامی» ۱۱ ساله به ترتیب اعضای مراکز کانون شهرهای بیرجند و بشرویه در استان خراسان جنوبی و «محمدرضا موسایی» عضو ۱۱ ساله مرکز ۲۱ کانون تهران موفق به دریافت «جایزه دوستی اکو» یازدهمین مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست «کائو» کشور ژاپن شدند.

انتهای پیام
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “موفقیت کودکان ایرانی در جشنواره نقاشی ژاپن”? I’m here to guide you.