واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به خروج آمریکا از سازمان های بین المللی



محمود عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد خروج ایالات متحده از سازمان جهانی بهداشت بوده ایم که نشان دهنده افکار و شخصیت کاخ سفید نشینان است.

نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: خروج ایالات متحده آمریکا از سازمان ها، معاهدات و کنوانسیون های بین المللی در روزهای بیانگر منعفت طلبی ظالمانه سیاست مداران کاخ سفید است.

عباس زاده تصریح کرد: سیاست خارجی آمریکا با روی کار آمدن ترامپ، به شدت در حال حرکت به سمت یکجانبه گرایی و زورگویی افراطی است.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدون شک سلطه گری و زیاده خواهی آمریکایی ها با مقررات بین المللی همسویی ندارد از این رو انجام چنین اقداماتی از سوی دولتمردان این کشور، جای تعجب ندارد.

انتهای پیام/ ۱۴۶/ش
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به خروج آمریکا از سازمان های بین المللی”? I’m here to guide you.