امضای تفاهم نامه مشترک بین فدراسیون کشتی و سازمان بسیج ورزشکاران



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، نمایشگاه گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است که وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران غرفه مشترکی در این نمایشگاه دارند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با حضور در این غرفه تفاهم نامه مشترکی را به امضا رساندند. این تفاهم نامه در زمینه همکاری مشترک فدراسیون کشتی و سازمان بسیج ورزشکاران برای ترویج فرهنگ ایثار و پهلوانی در ورزش به مدت دو سال منعقد شده است.

در مراسم امضای این تفاهم نامه سید شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و داود آذرنوش رئیس سابق بسیج ورزشکاران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “امضای تفاهم نامه مشترک بین فدراسیون کشتی و سازمان بسیج ورزشکاران”? I’m here to guide you.