۲۵ سال بعد از آتلانتا مهربان با زارع مدال المپیک را گرفت



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین زارع یکی از چندین کشتی گیر مدعی است که در زمان سرمربیگری غلامرضا محمدی و مربیگری ابراهیم مهربان در تیم ملی نوجوانان از آن تیم به تیم بزرگسالان منتقل شد.

این کشتی گیر جوان آملی که از استعداد زیادی برخوردار است، در این سال ها زیر نظر محمدی و به صورت خاص مهربان که مربی سنگین وزن های تیم ملی است، تمرین کرده است.

ابراهیم مهربان که در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا و همچنین چند مسابقه جهانی عضو تیم ملی آزاد بود، اما با وجود شایستگی، دستش از مدال جهانی و المپیک کوتاه ماند، امروز با شاگردش امیرحسین زارع به مدال المپیک رسید.

او که یک سالی است از ناحیه زانو به شدت احساس درد کرده و نمی تواند به خوبی راه برود، از شدت خوشحالی نمی توانست از صندلی کچ بلند شود که امیرحسین زارع بلافاصله بعد از مبارزه به آغوش او رفت.

انتهای پیام/
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “۲۵ سال بعد از آتلانتا مهربان با زارع مدال المپیک را گرفت”? I’m here to guide you.