آب مناطق شرق یزد پایدار می شود
به گزارش خبرگزاری مهر، جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در جریان بازدید از اجرای پروژه های مخزن و ایستگاه پمپاژ اکرم آباد و مخزن ۱۰ هزارمترمکعبی در منطقه دربید گفت: با اجرای این طرح و تکمیل رینگ آبرسانی شهر یزد، مشکل افت فشار و کم آبی در مناطق حسن آباد، اکرمیه، اکرم آباد و واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی به شکل قابل توجهی بهبود می یابد.
وی گفت: این طرح شامل حفر و تجهیز و ساخت اتاقک هشت حلقه چاه، احداث مخزن ذخیره ۵ هزارمترمکعبی و ایستگاه پمپاژ در اکرم آباد و اجرای ۴۵ کیلومتر خط جمع آوری و انتقال و مخزن ۱۰ هزارمترمکعبی است.
علمدار افزود: پروژه های باقیمانده و در حال اجرای طرح شامل مخزن ۱۰ هزارمترمکعبی دربید با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی و ۷ کیلومتر خط انتقال برگشت از مخزن دربید است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اجرای این پروژه را گامی بزرگ در مسیر تأمین آب پایدار در شهر یزد عنوان کرد و ادامه داد: این نخستین مخزن آبی است که در بالادست جاده دربید احداث می شود و در افزایش پایداری تأمین آب شهر یزد نقشی مهم خواهد داشت.
وی گفت: این طرح شامل حفر و تجهیز و ساخت اتاقک هشت حلقه چاه، احداث مخزن ذخیره ۵ هزارمترمکعبی و ایستگاه پمپاژ در اکرم آباد و اجرای ۴۵ کیلومتر خط جمع آوری و انتقال و مخزن ۱۰ هزارمترمکعبی است.
علمدار افزود: پروژه های باقیمانده و در حال اجرای طرح شامل مخزن ۱۰ هزارمترمکعبی دربید با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی و ۷ کیلومتر خط انتقال برگشت از مخزن دربید است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اجرای این پروژه را گامی بزرگ در مسیر تأمین آب پایدار در شهر یزد عنوان کرد و ادامه داد: این نخستین مخزن آبی است که در بالادست جاده دربید احداث می شود و در افزایش پایداری تأمین آب شهر یزد نقشی مهم خواهد داشت.
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “آب مناطق شرق یزد پایدار می شود”? I’m here to guide you.