تنها یک بازیکن روی نیمکت داشتیم
سرمربی پارس آرا شیراز گفت: مصدومیت گریبانگیر بازیکنان تیمم شده بود و تنها یک بازیکن، روی نیمکت ذخیره داشتیم.
نجمه برزگر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شکست تیمش در برابر هیأت فوتبال خراسان رضوی، اظهار کرد: بازی خوبی بود. هیأت فوتبال خراسان رضوی تیم خوبی است و بازیکنان قدرتمند و با سابقه ای دراختیار دارد. فشار روی ما زیاد بود، زیرا با بازیکنان کمی به مشهد آمده بودیم و تنها یک بازیکن روی نیمکت داشتیم.
وی در خصوص علت خالی بودن نیمکت پارس آرا شیراز، بیان کرد: سایر بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما با این وجود بازیکنان حاضر در زمین خوب کار کردند. درست است که هیأت فوتبال خراسان رضوی صاحب توپ و میدان بود، اما موقعیت های زیادی داشتیم که بازیکنان از آن ها استفاده نکردند.
سرمربی پارس آرا شیراز در خصوص اعتراض این تیم پیش از بازی با دختران کویر مس کرمان به دلیل مشکلات مالی، اظهار کرد: همه تیم ها مشکل مالی دارند و این موضوع تنها مختص تیم ما نیست، اما علت خالی بودن نیمکت ذخیره در بازی روز گذشته تنها مصدومیت بازیکنان بود.
انتهای پیام
نجمه برزگر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شکست تیمش در برابر هیأت فوتبال خراسان رضوی، اظهار کرد: بازی خوبی بود. هیأت فوتبال خراسان رضوی تیم خوبی است و بازیکنان قدرتمند و با سابقه ای دراختیار دارد. فشار روی ما زیاد بود، زیرا با بازیکنان کمی به مشهد آمده بودیم و تنها یک بازیکن روی نیمکت داشتیم.
وی در خصوص علت خالی بودن نیمکت پارس آرا شیراز، بیان کرد: سایر بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما با این وجود بازیکنان حاضر در زمین خوب کار کردند. درست است که هیأت فوتبال خراسان رضوی صاحب توپ و میدان بود، اما موقعیت های زیادی داشتیم که بازیکنان از آن ها استفاده نکردند.
سرمربی پارس آرا شیراز در خصوص اعتراض این تیم پیش از بازی با دختران کویر مس کرمان به دلیل مشکلات مالی، اظهار کرد: همه تیم ها مشکل مالی دارند و این موضوع تنها مختص تیم ما نیست، اما علت خالی بودن نیمکت ذخیره در بازی روز گذشته تنها مصدومیت بازیکنان بود.
انتهای پیام
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “تنها یک بازیکن روی نیمکت داشتیم”? I’m here to guide you.