بیمارستان ۳۲ تخت خوابی در خاتم احداث می شود



جواد میربهبودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساخت بیمارستان خیری در بخش مروست با پیگیری های انجام شده و با حمایت استاندار، نماینده مردم در مجلس و دانشگاه علوم پزشکی یزد آغاز می شود.

وی عنوان کرد: مجوز اصلی این بیمارستان ۶۴ تخت خوابی است که در حال حاضر فاز اول این بیمارستان با ظرفیت ۳۲ تخت خواب توسط خیر احداث می شود.

فرماندار خاتم ادامه داد: میزان زمین واگذار شده برای احداث بیمارستان، ۲۱ هکتار است که در حال حاضر ۵ هزار متر مربع آن با برآورد ریالی حدود ۵۰ میلیارد تومان ساخته می شود.

میربهبودی با اشاره به اینکه مجوز احداث این بیمارستان توسط حوزه درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است، افزود: تفاهم نامه ساخت این بیمارستان آماده شده که پس از امضای تفاهم نامه بین خیر و دانشگاه علوم پزشکی و تحویل نقشه به خیر، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فرماندار خاتم عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، کلنگ احداث این بیمارستان در دهه فجر امسال به زمین زده خواهد شد.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “بیمارستان ۳۲ تخت خوابی در خاتم احداث می شود”? I’m here to guide you.