توییت ضرغامی درباره آورده کوخ نشینان



به گزارش مشرق، سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در توییتی نوشت: از کاخ موزه سعدآباد بازدید کردم و دستورات لازمی را به همکاران دادم.

مهمتر از بنای شاهان، رفتار آنان بوده است.

آنها رفتند و ما آمدیم.

مهم آن است که این رفت و آمدها چه آورده ای برای کوخ نشینان دارد. یادمان نرود!
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “توییت ضرغامی درباره آورده کوخ نشینان”? I’m here to guide you.