اعلام ساعات کاری ادارات و مدارس یزد در نیمه دوم مهرماه
محمدعلی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یزد گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذشده، ساعات کاری ادارات استان یزد در نیمه دوم مهرماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۴:۳۰ و در روز های پنجشنبه از ۷ تا ۱۳:۳۰ تعیین شده است. به گفته وی، تمامی ادارات در روز های پنجشنبه دایر خواهند بود.
وی ادامه داد: بانک های استان نیز از ساعت ۷:۳۰ فعالیت خود را آغاز می کنند و در بخش آموزش، مدارس طبق بخشنامه آموزش وپرورش از ساعت ۷:۴۵ صبح بازگشایی خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد خاطرنشان کرد: در دهه نخست مهرماه و به منظور تسهیل تردد همزمان با بازگشایی مدارس، ساعت کاری ادارات استان از ۸:۱۵ تا ۱۴:۱۵ تعیین شده بود.
انتهای پیام/۷۸۱
وی ادامه داد: بانک های استان نیز از ساعت ۷:۳۰ فعالیت خود را آغاز می کنند و در بخش آموزش، مدارس طبق بخشنامه آموزش وپرورش از ساعت ۷:۴۵ صبح بازگشایی خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد خاطرنشان کرد: در دهه نخست مهرماه و به منظور تسهیل تردد همزمان با بازگشایی مدارس، ساعت کاری ادارات استان از ۸:۱۵ تا ۱۴:۱۵ تعیین شده بود.
انتهای پیام/۷۸۱
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “اعلام ساعات کاری ادارات و مدارس یزد در نیمه دوم مهرماه”? I’m here to guide you.