تفاهم نامه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه نشین تبریز منعقد شد



ایسنا/آذربایجان شرقی تفاهم نامه سه جانبه ای بین وزارت کشور، استانداری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز در راستای اجرای برنامه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه نشین شهر تبریز منعقد شد.

استاندار آذربایجان شرقی در جلسه امضای این تفاهم نامه، ساماندهی بافت های حاشیه نشین و ناکارآمد شهری در استان را یکی از ضروریت های کنونی کلانشهر تبریز دانست و گفت: ساماندهی این محلات نقش بسیار مهمی در رفع سایر معضلات اجتماعی دارد.

محمدرضا پورمحمدی ادامه داد: در کنار ساخت و ساز مناسب و ایمن و همچنین توسعه کالبدی برای همشهری های ساکن در این مناطق، باید برای ارتقای فرهنگی و آموزشی نیز برنامه ویژه ای داشته باشیم و بدون توجه به این موضوع، نمی توان انتظار رفع معضلات اجتماعی را داشت.

او خاطرنشان کرد: حاشیه نشینی در تبریز هم به لحاظ وسعت و هم به لحاظ ترکیب جمعیتی از وضعیت خاصی برخوردار است و باید با توجه ویژه تمامی دستگاه های اجرایی و همراه کردن مردم، برنامه ویژه ای در این زمینه داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، این تفاهم نامه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله) در زمینه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و در چارچوب سیاست ها وخط مشی های مصوب شورای اجتماعی کشور و به منظور طراحی و اجرای برنامه های فوق العاده برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی منعقد شد.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “تفاهم نامه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه نشین تبریز منعقد شد”? I’m here to guide you.