پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی ترور شهید فخری زاده



ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشورمان پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در این پیام آورده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم فی محکم کتابه الکریم: والذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضل أعمالهم، سیهدیهم ویصلح بالهم.

آه از آن داغی که تازه شود با داغ دگر!

آه از جنایتکارانی که فرزندان برومند و بی نظیر این ملت را یکی پس از دیگری به خاک و خون می کشند!

دشمنان جرار و جنایت کار نه می توانند فرزندان انقلاب را به تطمیع ساکت کنند و نه به تهدید متقاعد. سازش و ذلت و زبونی هم از ساحت پاکشان به دور است. به همین جهت چاره را در آن می بینند که آنها را بکشند و نمی دانند هر چه ما را بکشند بیشتر تکثیر خواهیم شد.

اینجانب، شهادت این دانشمند عزیز هسته ای را به خانواده محترم شان، ملت ایران و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می کنم و از نهادهای مسئول انتظار پاسخ پشیمان کننده و یأس آور دارم.

سیدمحمدنبی موسوی فرد»

انتهای پیام
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی ترور شهید فخری زاده”? I’m here to guide you.