تقویت همکاری با بخش خصوصی در دستور کار سازمان مدیریت وبرنامه ریزی



به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی شامگاه شنبه در جلسه با اعضای کانون و انجمن های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان، بر تعامل و همکاری بین این تشکل ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان با هدف دستیابی به اهداف توسعه ای در حوزه عمرانی تأکید کرد.

وی اظهار کرد: افزایش توانمندی تشکل های صنفی فعال در سطح استان در کنار ساختارمند و هدفمندتر شدن فعالیت های این تشکل ها، به توسعه استان کمک خواهد کرد که در همین راستا تقویت همکاری با بخش خصوصی در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به عنوان یک راهبرد قرار گرفته است.

وی همچنین بر لزوم تلاش کانون بر اجرای پروژه های عمرانی با رعایت کامل کلیه استانداردها و قوانین و مقررات تأکید کرد و افزود: باید تلاش شود حداکثر بهره گیری از نیروی انسانی، توان فنی، مصالح و سایر ملزومات داخل استان جهت اجرای پروژه های عمرانی به عمل آید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به تخصیص تنخواه پروژه های عمرانی برای اولین بار قبل از ابلاغ بودجه به استان نیز بیان داشت: خوشبختانه با رایزینی های صورت گرفته در سال جاری با توجه به سردسیر بودن استان، برای اولین بار تنخواه پروژه های عمرانی از سوی سازمان برنامه و بودجه به استان در اردیبهشت ماه صورت گرفت.

محمدی در پایان سخنان خود، از وضعیت بهتر تخصیص منابع عمرانی در سال جاری نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت: پرداخت مطالبات پیمانکاران در اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان است و امیدواریم پیمانکاران نیز با همکاری و تعامل دوسویه با دستگاه های اجرایی زمینه ساز تکمیل پروژه های نیمه تمام استان باشند.

گفتنی است؛ در این جلسه نمایندگان کانون و انجمن های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان نیز به بیان مشکلات و چالش های خود در زمینه اجرای پروژه های عمرانی در استان پرداخته و مقرر شد؛ جلسات مشترکی بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و کانون و انجمن های صنفی کارفرمایی پیمانکاران و عمرانی استان کردستان به طور مستمر برگزار تا مشکلات و چالش های این حوزه به طور مرتب بررسی و حل و فصل شود.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “تقویت همکاری با بخش خصوصی در دستور کار سازمان مدیریت وبرنامه ریزی”? I’m here to guide you.