تصویب لایحه «اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات شهرداری تهران» در صحن شورا



امروز انجام شد؛

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در صحن شورای شهر تهران، اعضای شورا به بررسی لایحه «اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران» پرداختند.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در ابتدا گفت: به نظر من یکی از موضوعات مهم در این لایحه، عدالت است و ٢٥ درصد از عوارض پرداختی این لایحه در مرحله بخشیدن است، اما سوال اینحاست که چرا ما باید چنین رقمی را در ابتدای سال افزایش دهیم؟ و همچنین لازم است در جریان باشیم که چه مناطقی از این تخفیف بهره مند شدند.

پس از آن، پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شو تهران بیان کرد: هزینه و پول بهتر است به مناطق کم برخوردار و ضعیف شهر تزریق شود، مشکل ما با درآمد کنونی شهرداری است.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران هم یادآور شد: به نظر من درباره چنین موضوع مهمی، تبلیغات خوبی صورت نگرفت و فرصت یک ماهه کم بود و حتی مردم هم پرداخت نقدی انجام ندادند.

در حال تکمیل…
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “تصویب لایحه «اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات شهرداری تهران» در صحن شورا”? I’m here to guide you.