مسابقات بدمینتون جام فجر؛ صعود قاسمی و صادقی در قسمت ۲ نفره به ۸ تیم نهایی



سیدبهادر زکی زاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به بازی های بدمینتون جام فجر اشاره کرد و اظهار داشت: علیرضا فغفوری روز گذشته در بازی تک نفره پیروز میدان شد ولی امروز در یک بازی سخت نتوانست رقیب اندونزیایی خود را شکست دهد و از دور رقابت ها کنار رفت.

وی همچنین به بازی سروش اسکندری مقابل حریف ایتالیایی خود اشاره و تصریح کرد: این بدمینتون باز زنجانی در بخش تک نفره شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

سرمربی تیم ملی بدمینتون ایران به برد شیرین بازی دو نفره علی قاسمی بدمینتون باز زنجانی و صدرا صادقی بدیمینتون باز همدانی مقابل حریف سنگاپوری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بازی خود را بردند و وارد هشت تیم شدند و فردا مقابل حریف سرسخت اندونزیایی می روند.

وی افزود: علی حسین خانی دیگر بدمینتون باز زنجانی امشب در قسمت تک نفره شکست خورد و از این رقابت ها کنار رفت و مهدی انصاری دیگر بدمینتون باز زنجانی بازی نخست خود را عصر امروز برد و تا لحظات دیگر مقابل بازیکن آذربایجان به میدان می رود و لازم به ذکر است اصلیت این بازیکن آذربایجانی برای ملیت اندونزی است.

انتهای پیام/ ز
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “مسابقات بدمینتون جام فجر؛ صعود قاسمی و صادقی در قسمت ۲ نفره به ۸ تیم نهایی”? I’m here to guide you.