محور ترانزیتی جنوب پس از ۴ ساعت بازگشایی شد



روح الله شریف زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محور ترانزیتی جنوب که بر اثر ریزش کوه در ساعت۱۲:۳۰ ظهر امروز مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری، پلیس راه و نیروی انتظامی ساعت ۱۶:۳۰ امروز بازگشایی شد.

وی گفت: هم اکنون ترافیک جاده پلدختر- اندیمشک روان شده و تردد وسایل نقلیه به حالت عادی درآمده است.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “محور ترانزیتی جنوب پس از ۴ ساعت بازگشایی شد”? I’m here to guide you.