باشگاه شهرخودرو دولتی شد



باشگاه شهرخودرو بالاخره به هیات فوتبال استان خراسان رضوی واگذار شد.

به گزارش ایسنا، فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو پس از بدهی های زیاد این تیم و مذاکره با مسئولان استانی و شهری با واگذاری این باشگاه به بخش دولتی موافقت کرد تا شهرخودرو پس از ۲ سال خصوصی سازی ناموفق، دوباره دولتی شود.

مسئولیت و هزینه های این باشگاه فعلا برعهده هیات فوتبال استان خراسان رضوی است.

انتهای پیام
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “باشگاه شهرخودرو دولتی شد”? I’m here to guide you.