مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمیه(س) در مشگینشهر افتتاح شد
شهربانو افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه افتتاح مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمیه (س) وابسته به این واحد حوزوی اظهار کرد: قرآن کریم رزق ملکوتی و میراثی است که انسان در سایه تمسک به رهنمودهای آن از پلیدی ها، پاک و جلوه ای خدایی پیدا می کند.
وی افزود: در راستای تحقق اندیشه ها و فرامین رهبر فرزانه انقلاب و با هدف گسترش فرهنگ حیات بخش قرآن و توسعه و تعمیق آموزه های این کتاب آسمانی، مؤسسه قرآنی فاطمیه (س) وابسته به مدرسه علمیه خواهران مشگین شهر راه اندازی و افتتاح شد.
معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین شهر، بیان کرد: هدف از تأسیس این مؤسسه، تعمیق و ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع)، تربیت مربی در علوم قرآنی، برگزاری دوره های آموزش قرآن در سنین مختلف و برگزاری همایش ها و مجالس قرآنی و مذهبی است.
افشاری ادامه داد: پایه این گزارش، مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین شهر توسط «حجت الاسلام رضا باوقار» در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده است و در حال حاضر قریب به ۱۰۰ بانوی طلبه در این مرکز دینی مشغول به فراگیری علوم حوزوی و معارف الهی هستند.
وی افزود: در راستای تحقق اندیشه ها و فرامین رهبر فرزانه انقلاب و با هدف گسترش فرهنگ حیات بخش قرآن و توسعه و تعمیق آموزه های این کتاب آسمانی، مؤسسه قرآنی فاطمیه (س) وابسته به مدرسه علمیه خواهران مشگین شهر راه اندازی و افتتاح شد.
معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین شهر، بیان کرد: هدف از تأسیس این مؤسسه، تعمیق و ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع)، تربیت مربی در علوم قرآنی، برگزاری دوره های آموزش قرآن در سنین مختلف و برگزاری همایش ها و مجالس قرآنی و مذهبی است.
افشاری ادامه داد: پایه این گزارش، مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین شهر توسط «حجت الاسلام رضا باوقار» در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده است و در حال حاضر قریب به ۱۰۰ بانوی طلبه در این مرکز دینی مشغول به فراگیری علوم حوزوی و معارف الهی هستند.
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمیه(س) در مشگینشهر افتتاح شد”? I’m here to guide you.