زوج مصدوم دچار سوختگی با بالگرد از تنکابن به ساری اعزام شدند



به گزارش خبرنگار مهر، رضا حبیبی ساروی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه دو زوج جوان در شهر تنکابن به نام های مرجان سعیدی ۲۲ ساله و معین وحید مقدم ۳۲ ساله براثر انفجار کپسول در ناحیه فوقانی بدن و سروصورت دچار سوختگی شدند، افزود: بلافاصله همکاران اورژانس وارد عمل شدند و پس از اقدامات درمانی اولیه دو مصدوم را به بیمارستان شهید رجایی تنکابن اعزام شدند.

وی افزود: به علت وخامت حال عمومی ناشی از سوختگی درخواست انتقال از سوی بیمارستان به مرکز فوق تخصصی سوانح و سوختگی شهید زارع ساری صادر شد و امروز بالگرد به تنکابن برای انتقال مصدومان اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات لازم دو مصدوم حوالی ظهر چهارشنبه به بیمارستان زارع ساری منتقل شدند و در حال حاضر تحت مراقبت های درمانی در بیمارستان هستند.

حبیبی از هم استانی ها خواست تا در استفاده از وسایل گازسوز نکات ایمنی را رعایت کنند.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “زوج مصدوم دچار سوختگی با بالگرد از تنکابن به ساری اعزام شدند”? I’m here to guide you.