کارکنان وظیفه مجتمع آموزشی شهید نامجو رشت واکسینه شدند



ایسنا/گیلان فرمانده مجتمع آموزشی شهید نامجو گفت: اولین مرحله از واکسیناسیون کارکنان وظیفه در مجتمع آموزشی شهید نامجو فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) در برابر ویروس کرونا انجام گرفت.

ناخدایکم هوشیار رستمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی با حساسیت بالا در این مجتمع آموزشی اجرا می شود و خوشبختانه از زمان شیوع بیماری کرونا هیچ فوتی رخ نداده است.

فرمانده مجتمع آموزشی شهید نامجو تصریح کرد: بنده این اطمینان را به خانواده ها می دهم که فرزندان شان در آموزشگاه های ارتش با رعایت کامل مسائل بهداشتی تحت فراگیری آموزش های رزم خدمت مقدس سربازی می باشند و شرایط ما کاملا امن می باشد.

گفتنی است؛ در این مرحله کارکنان وظیفه و فراگیران آموزشی مجتمع آموزشی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

انتهای پیام
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “کارکنان وظیفه مجتمع آموزشی شهید نامجو رشت واکسینه شدند”? I’m here to guide you.