نازک نارنجی بودن، انسان را از بندگی خدا دور می کند



به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بنیاد شهید مطهری نوشت: از نازک نارنجی بودن بیرون بیا! با نازک نارنجیگری آدم بنده خدا نمی شود، اصلا انسان نمی شود؛ آدم نازک نارنجی انسان نیست.

روزه می گیری سخت است، مخصوصا چون سخت است بگیر! شب می خواهی تا صبح احیا بگیری برایت سخت است، مخصوصا چون سخت است این کار را بکن! یک مدتی هم به خودت رنج و سختی بده، خودت را تأدیب کن!

*بازنشر مطالب شبکه های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه ها منتشر می شود.
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “نازک نارنجی بودن، انسان را از بندگی خدا دور می کند”? I’m here to guide you.