گزارشی ویدیویی از مراسم رونمایی آلبوم «رادیو»
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نخستین آلبوم رسمی گروه «رادیو» با صدای نیما طاری و آهنگسازی فهام گوهری هفته گذشته در هتل سیمرغ رونمایی شد.
در این مراسم فهام گوهری، نیما طاری، بابک ریاحی پور (نوازنده گیتار باس)، نیما حمیدی (نوازنده درامز) و مسرور شیدایی (میکس و مسترینگ) و البته جمعی از اهالی هنر و علاقه مندان به موسیقی حضور داشتند. در ادامه می توانید گزارش ویدیویی این مراسم را ببینید:
انتهای پیام/
در این مراسم فهام گوهری، نیما طاری، بابک ریاحی پور (نوازنده گیتار باس)، نیما حمیدی (نوازنده درامز) و مسرور شیدایی (میکس و مسترینگ) و البته جمعی از اهالی هنر و علاقه مندان به موسیقی حضور داشتند. در ادامه می توانید گزارش ویدیویی این مراسم را ببینید:
انتهای پیام/
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “گزارشی ویدیویی از مراسم رونمایی آلبوم «رادیو»”? I’m here to guide you.