دو نیروگاه توسط بخش خصوصی در هرمزگان احداث می شود



مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق بندرعباس گفت: ظرفیت منصوبه نیروگاه های حرارتی استان هرمزگان ۳۲۵۰ مگاوات است که پیش بینی می شود این ظرفیت تا پایان امسال به ۳۵۵۷ مگاوات و تا افق ۱۴۰۴ به ۶۹۰۹ مگاوات افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به بندرعباس، رضا مهرانی با اشاره به اینکه استان هرمزگان ۷۰ هزار کیلومتر وسعت دارد و جمعیت بندرعباس ۵۰۰ هزار نفر است، گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F هنگام و نیروگاه حرارتی سیریک هرمزگان برای تأمین برق سواحل مکران از جمله پروژه های بخش دولتی و نیروگاه غدیر و پاسارگاد قشم از جمله نیروگاه های بخش خصوصی است.

وی با تأکید بر اینکه تدابیر اندیشیده شده در جهت تأمین برق پایدار است، گفت: در حال حاضر وضعیت منصوبه نیروگاه های حرارتی استان هرمزگان ۳۲۵۰ مگاوات است که با آمدن نیروگاه های کلاس F (هنگام) به مدار تا پایان امسال این ظرفیت به ۳۵۵۷ مگاوات خواهد رسید و تا سال ۱۴۰۴ این ظرفیت به ۶۹۰۹ مگاوات افزایش می یابد.

انتهای پیام/
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “دو نیروگاه توسط بخش خصوصی در هرمزگان احداث می شود”? I’m here to guide you.