ظریف: ما برجام را نقض نکرده ایم



ظریف: ما برجام را نقض نکرده ایم

ظریف: ما برجام را نقض نکرده ایم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر به اقدام ایران در افزایش ذخایر اورانیوم غنی سازی شده خود اشاره کرد.

ظریف در این پیام توئیتری نوشت: ما برنامه جامع اقدام مشترک را نقض نکرده ایم. پاراگراف ۳۶ توافق نشان می دهد.

در حال تکمیل …
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “ظریف: ما برجام را نقض نکرده ایم”? I’m here to guide you.