گفت و شنود / عاشق!
به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:
گفت: یکی از مدعیان اصلاحات در مصاحبه ای با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفته است «امیدوارم وضع بدتر شود»!
گفتم: همان وطن فروشی را می گویی که به دستبوسی جاسوس آمریکایی رفته بود و به نفع آمریکا دست به نظرسازی زده بود؟! و …
گفت: بیخود نبود که نتانیاهو آنها را سرمایه اسرائیل در داخل ایران می دانست و این کاسه لیس ها هنوز هم جرأت تکذیب آن را ندارند!
گفتم: ای عوام! به آن افتخار هم می کنند!
گفت: یعنی برای خودشان هیچ شخصیتی قائل نیستند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! پادوی یکی از خان ها افسرده خاطر بود. خان علت را پرسید و یارو گفت؛ قربان عاشق شده ام. خان پرسید؛ عاشق کی؟ و طرف گفت؛ هرکه شما بفرمائید!
گفت: یکی از مدعیان اصلاحات در مصاحبه ای با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفته است «امیدوارم وضع بدتر شود»!
گفتم: همان وطن فروشی را می گویی که به دستبوسی جاسوس آمریکایی رفته بود و به نفع آمریکا دست به نظرسازی زده بود؟! و …
گفت: بیخود نبود که نتانیاهو آنها را سرمایه اسرائیل در داخل ایران می دانست و این کاسه لیس ها هنوز هم جرأت تکذیب آن را ندارند!
گفتم: ای عوام! به آن افتخار هم می کنند!
گفت: یعنی برای خودشان هیچ شخصیتی قائل نیستند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! پادوی یکی از خان ها افسرده خاطر بود. خان علت را پرسید و یارو گفت؛ قربان عاشق شده ام. خان پرسید؛ عاشق کی؟ و طرف گفت؛ هرکه شما بفرمائید!
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “گفت و شنود#@! عاشق!”? I’m here to guide you.