گفت و شنود / عاشق!



به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات در مصاحبه ای با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفته است «امیدوارم وضع بدتر شود»!



گفتم: همان وطن فروشی را می گویی که به دستبوسی جاسوس آمریکایی رفته بود و به نفع آمریکا دست به نظرسازی زده بود؟! و …



گفت: بیخود نبود که نتانیاهو آنها را سرمایه اسرائیل در داخل ایران می دانست و این کاسه لیس ها هنوز هم جرأت تکذیب آن را ندارند!



گفتم: ای عوام! به آن افتخار هم می کنند!



گفت: یعنی برای خودشان هیچ شخصیتی قائل نیستند؟!



گفتم: چه عرض کنم؟! پادوی یکی از خان ها افسرده خاطر بود. خان علت را پرسید و یارو گفت؛ قربان عاشق شده ام. خان پرسید؛ عاشق کی؟ و طرف گفت؛ هرکه شما بفرمائید!
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “گفت و شنود#@! عاشق!”? I’m here to guide you.