اتحادیه روزنامه نگاران عراقی: هر سفری به اراضی اشغالی، محکوم است
اتحادیه روزنامه نگاران عراقی تأکید کرد که هر گونه سفر اعضای این اتحادیه به اراضی اشغالی را محکوم می کند و همچنان مخالف هر گونه عادی سازی روابط با این رژیم است.
اتحادیه روزنامه نگاران عراقی: هر سفری به اراضی اشغالی، محکوم است
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه روزنامه نگاران عراقی به سفر قریب الوقوع شماری از روزنامه نگاران عرب به اراضی اشغالی فلسطین واکنش نشان داد.
این اتحادیه با انتشار بیانیه ای تأکید کرد، علیه کسانی که در این اتحادیه قصد دارند به تل آویو سفر کنند، مجازات اعمال خواهند کرد.
خبرگزاری آناتولی ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد، از اخباری که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره سفر قریب الوقوع یک هیئت از روزنامه نگاران عرب منتشر کرد، مطلع شده است.
به ادعای تل آویو، در این هیئت شماری از روزنامه نگاران عرب از جمله سعودی و عراقی حضور خواهند داشت که هفته آینده عازم اراضی اشغالی خواهند شد.
در بیانیه اتحادیه روزنامه نگاران عراقی آمده است که این اتحادیه، به شدت این سفر را محکوم می کند.
در ادامه بیانیه مذکور تأکید شده که این سفر، به طور کامل، با رویکردهای این اتحادیه و شیوه ملی گرایانه آن در تضاد است.
اتحادیه روزنامه نگاران عراقی تصریح کرد که شیوه این اتحادیه، عدم پذیرش هر گونه عادی سازی با رژیم صهیونیستی و مواضع خصمانه آن در قبال کشورها و ملت های عربی، غصب خاک فلسطین و تجاوزات آشکار، قتل و آواره کردن ملت فلسطین است.
این اتحادیه خاطر نشان کرد، هر خبرنگار عراقی که ثابت شود در حال حاضر یا آینده به اراضی اشغالی سفر کرده، مجازاتی مانند بازداشت و انفصال وی از عضویت این اتحادیه برایش در نظر گرفته خواهد شد.
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک هیئت از روزنامه نگاران عرب، هفته آتی به اراضی اشغالی سفر خواهند کرد، ولی نام آنان را فاش نکرد.
انتهای پیام/م
اتحادیه روزنامه نگاران عراقی: هر سفری به اراضی اشغالی، محکوم است
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه روزنامه نگاران عراقی به سفر قریب الوقوع شماری از روزنامه نگاران عرب به اراضی اشغالی فلسطین واکنش نشان داد.
این اتحادیه با انتشار بیانیه ای تأکید کرد، علیه کسانی که در این اتحادیه قصد دارند به تل آویو سفر کنند، مجازات اعمال خواهند کرد.
خبرگزاری آناتولی ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد، از اخباری که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره سفر قریب الوقوع یک هیئت از روزنامه نگاران عرب منتشر کرد، مطلع شده است.
به ادعای تل آویو، در این هیئت شماری از روزنامه نگاران عرب از جمله سعودی و عراقی حضور خواهند داشت که هفته آینده عازم اراضی اشغالی خواهند شد.
در بیانیه اتحادیه روزنامه نگاران عراقی آمده است که این اتحادیه، به شدت این سفر را محکوم می کند.
در ادامه بیانیه مذکور تأکید شده که این سفر، به طور کامل، با رویکردهای این اتحادیه و شیوه ملی گرایانه آن در تضاد است.
اتحادیه روزنامه نگاران عراقی تصریح کرد که شیوه این اتحادیه، عدم پذیرش هر گونه عادی سازی با رژیم صهیونیستی و مواضع خصمانه آن در قبال کشورها و ملت های عربی، غصب خاک فلسطین و تجاوزات آشکار، قتل و آواره کردن ملت فلسطین است.
این اتحادیه خاطر نشان کرد، هر خبرنگار عراقی که ثابت شود در حال حاضر یا آینده به اراضی اشغالی سفر کرده، مجازاتی مانند بازداشت و انفصال وی از عضویت این اتحادیه برایش در نظر گرفته خواهد شد.
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک هیئت از روزنامه نگاران عرب، هفته آتی به اراضی اشغالی سفر خواهند کرد، ولی نام آنان را فاش نکرد.
انتهای پیام/م
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “اتحادیه روزنامه نگاران عراقی: هر سفری به اراضی اشغالی، محکوم است”? I’m here to guide you.