دور کاری یک سوم کارمندان استان تهران لغو شد
محسنی بندپی خبر داد؛
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده دورکاری یک سوم کارمندان در استان تهران لغو شد و کارمندان همانند سابق در سرکار حاضر می شوند.
استاندار تهران درباره افزایش بیماران کرونایی گفت: تعداد بستری ها بیشتر شده، اما الحمدالله تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا افزایش نداشته است.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده دورکاری یک سوم کارمندان در استان تهران لغو شد و کارمندان همانند سابق در سرکار حاضر می شوند.
استاندار تهران درباره افزایش بیماران کرونایی گفت: تعداد بستری ها بیشتر شده، اما الحمدالله تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا افزایش نداشته است.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
AI Chatbot
💬 Hi! Want to know more about “دور کاری یک سوم کارمندان استان تهران لغو شد”? I’m here to guide you.