دور کاری یک سوم کارمندان استان تهران لغو شد



محسنی بندپی خبر داد؛

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده دورکاری یک سوم کارمندان در استان تهران لغو شد و کارمندان همانند سابق در سرکار حاضر می شوند.

استاندار تهران درباره افزایش بیماران کرونایی گفت: تعداد بستری ها بیشتر شده، اما الحمدالله تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا افزایش نداشته است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
AI Chatbot

💬 Hi! Want to know more about “دور کاری یک سوم کارمندان استان تهران لغو شد”? I’m here to guide you.